آموزش فروش حرفه ای در تبریز🚀 04133251775

شغل فروشندگی، شغلی استراتژیک است. عملکرد این شغل تاثیر شدید و معناداری بر عملکرد سازمان دارد. به همان میزان که یک فروشنده توانمند برای مشتری، ارزش و برای سازمان، ثروت تولید می کند، یک فروشنده ضعیف به راحتی ارزشها را تخریب و منابع تولید ثروت را نابود خواهد کرد. فروشنده ماهر و توانمند به افزایش مشتریان وفادار و سهم بازار میپردازد و فروشنده ضعیف، مشتری را به سوی رقبا هدایت می کند.

در این دوره فروش بصورت حرفه ای به زبان ساده و کاربردی آموزش داده می شود و ضمن اعطای گواهینامه از سازمان فنی و حرفه ای و مدرک داخلی آموزشگاه، مهارت جویان معرفی به کار می شوند.

بازار کار: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
سطح آموزش: مقدماتی تا پیشرفته✔️
مدرک: مدرک مجتمع آموزشی ثنا + فنی و حرفه ای(قابل ترجمه)🔖
پیش نیاز: بدون پیش نیاز👌🏼
مشاوره رایگان: 04133251775 📞
نوع دوره: حضوری و آنلاین

Description

دوره جامع مدیریت فروش حرفه ای در تبریز (دوره فروش حرفه ای): مدیریت عملیات فروش حرفه ای، مدیریت بازاریابی و فروش مساله ای مهم در شرکت های صنعتی و تجاری است. فروش یک روال است و باید آنرا مهم دانست. در مدیریت فروش به آیتم های شناخت مشتری، ارائه توضیحات مطلوب و درست درباره محصول و خدمات، ایجاد مزیت رقابتی و رویکردهای فروش اهمیت بالایی دارند.

مدیریت فروش یک مهارت است و فروشنده خوب در هر شرایطی می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. بازار سنجی و بازارشناسی بسیار با اهمیت است و می بایست در شناخت بازار دقت لازم را داشت. مدیران شرکت ها باید در آموزش کارکنان و کارمندان واحد فروش پیشرو باشند و در آماده سازی نیروی کارآمد و حرفه ای برای کار فروش خود تلاش کنند. دوره مدیریت فروش حرفه ای را به تمام مدیران و کارشناسان واحد فروش پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های دوره فروش حرفه ای در مجتمع آموزشی ثــنا 

دوره مدیریت فروش و عملیات فروش، این امکان را به مدیران، کارمندان و کارشناشان بخش فروش می دهد که بتوانند در راستای تامین نیاز های بازار و مشتری، محصولات و خدمات، خود را بهتر و بهینه تر ارائه کنند. مدیریت فروش نیاز به برنامه ریزی دارد که در دوره مدیریت عملیات فروش، برنامه ریزی و مدیریت تیم فروش آموزش داده می شود. در دوره آموزشی مدیریت فروش یا دوره فروش، اساتید با استفاده از روش مثال وار (Case Study) مطالب روز حوزه فروش را مطرح می کنند.

یک فروشنده و یا کارشناس واحد فروش، می بایست مهارت متقاعد سازی مشتری و مخاطب را داشته باشد. مهارت پرزنت و معرفی محصول و خدمات می بایست در اولویت قرار گیرد. یک فروشنده حرفه ای نیاز دارد که در راستای چشم انداز مالی شرکت، کمپین های تبلیغاتی را تدوین، پیاده و آنالیز کند.

در دوره مدیریت فروش ثنا، مخاطبان با روش های برنامه ریزی استراتژیک برای تیم فروش آشنا می شوند و می توانند برنامه های عملیاتی بازاریابی یا بازار سازی جهت معرفی محصول خدمات شرکت، تدوین و پیاده سازی کنند. در دوره آموزشی مدیریت فروش یا دوره فروش، روش های تدوین کمپین های تبلیغاتی و برنامه ریزی تبلیغات آموزش داده می شود. با استفاده از روش های تبلیغاتی، با توجه به برنامه ریزی استراتژیک انجام شده، مخاطبان می توانند کمپین های تبلیغاتی مرتبط با شرکت، محصولات و خدمات، تدوین و اجرا کنند.

دوره فروش حرفه ای

در دوره مدیریت فروش مجتمع آموزشی ثنا، شرکت‌کنندگان با توجه به محتوا و مطالب آموزشی، به مهارت‌های گسترده‌ای در زمینه مدیریت فروش و توسعه تجارت می‌آموزند. برخی از این مهارت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • در کلاس مدیریت فروش، مهارت های فروش و فروشندگی حرفه ای به مخاطبان آموزش داده می شود. مخاطبان با کمک این مبحث، می توانند ارتباط بهتری با مخاطبان و مشتریان برقرار کنند و به صورت بهینه تر و منطقی، محصول و خدمات را معرفی یا پرزنت کنند.
  • در دوره جامع مدیریت فروش، فنون مذاکرات تجاری در راستای افزایش بهره وری فروش نیز آموزش داده می شود و مخاطب می تواند حرفه ای تر در جلسات مذاکره (حضوری – تلفنی) شرکت کند.
  • همچنین، در دوره آموزش فروشندگی و مدیریت فروش حرفه ای، روش های برند سازی و آمیخته بازاریابی آموزش داده می شود و دانش پذیران می توانند با استفاده از تفکر استراتژیک ایجاد شده، در برند سازی محصول، خدمات و شرکت پیشگام باشند.
  • در دوره آموزشی مدیریت فروش یا همان دوره فروش حرفه ای، ابزار ها، رویکرد ها و روش های مدیریت ارتباط با مشتری آموزش داده می شود. در درس CRM دانشپذیران ( فروشنده ها – کارمندان، مدیران و کارشناسان واحد فروش ) به صورت کاربردی، می توانند مشتریان را دسته بندی و مدیریت کنند. ماندگاری و وفاداری مشتری، در اولویت هر شرکت است که در این دوره فروش به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.
  • شرکت‌کنندگان با یادگیری تکنیک‌های تحلیل بازار و شناخت مشتریان، قابلیت تحلیل و پیش‌بینی نیازهای بازار و رفتار مشتریان را به دست می‌آورند.
  • مهارت‌های مدیریت زمان و برنامه‌ریزی در فروش به افراد کمک می‌کند تا اولویت‌های خود را مشخص کرده و وظایف فروش را به بهترین نحو انجام دهند.
  • این دوره به شرکت‌کنندگان مهارت‌های فنون فروش، از جمله نمایشگری، ایجاد روابط فردی و مهارت‌های گفتگو را یاد می‌دهد تا در فرآیند فروش به عملکرد بهتری دست یابند.

سرفصل های دوره فروش حرفه ای در تبریز

  • جایگاه مدیریت فروش در سازمان
  •  مدیریت منابع انسانی برای مدیران فروش
  •  مدیریت مالی برای مدیران فروش
  •  آشنایی مدیران فروش با مباحث حقوقی
  • مدیریت مذاکره برای مدیران فروش
  •  مدیریت وصول مطالبات و اعتبار سنجی مشتریان
  •  آشنایی مدیران فروش با فضای مجازی
  • طراحی مدل کسب و کار
  • برنامه ریزی فروش و مذاکرات فروش (BODY LANGUAGE)
  • نقش زبان بدن در فروش
  • هدف گذاری و پیشبرد اهداف در فروش
  • روانشناسی ارتباط با مشتری
  • مدیریت برند شخصی و توسعه فردی برای مدیران فروش
  • آشنایی مدیران فروش با مباحث مدیریت انبار
  • گزارش گیری گزارش دهی و مدیریت برتر حضور در جلسات
  • زبان بدن
  • جمع بندی و پرسش و پاسخ
  • حضوری و آنلاین

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “آموزش فروش حرفه ای در تبریز🚀 04133251775”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *