سئو سایت در تبریز با قیمت مناسب

نویسنده:

خدمات سئو چیست؟

SEO مخفف “بهینه‌سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وبسایت شما برای افزایش دیده‌شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتور‌های جستجو است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال دیده شدن و کلیک روی آن‌ها بیشتر می‌شود.

خدمات سئو نیز خدماتی هستند که توسط یک تیم یا شرکت خدمات سئو برای جذب بازدیدکنندگان سایت و رشد کسب‌و‌کار و در نتیجه افزایش فروش آنلاین انجام می‌گیرد. امروزه اکثریت کسب‌و‌کار‌ها برای فروش بیشتر، در خدمات سئو سایت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند. از آنجایی که موتور‌های جستجو مانند گوگل برای تعیین رتبه یا موقعیت یک وبسایت در نتایج جستجو به عوامل بسیاری متکی هستند، برای رسیدن به موفقیت در سئوی سایت به تخصص و تجربه نیاز است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها، برای رقابت با دیگران و رسیدن به رتبه‌های برتر، یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت را برای سئوی سایت خود، انتخاب می‌کنند.

در ادامه به طور کامل در مورد مزایای خدمات سئو سایت و مراحل انجام خدمات سئو صحبت خواهیم کرد، پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد رقابت در حوزه کاری خود را دارید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مزایای خدمات سئو سایت

شاید برایتان سؤال باشد وقتی برای خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت سرمایه‌گذاری می‌کنید، چه مزایا و نتایجی برای شما به همراه خواهد داشت؟ یا چرا خدمات تخصصی سئو مهم است؟ در این قسمت از مقاله، فهرستی از مزیت‌های برتر خدمات سئو را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند بدانید چگونه بهینه‌سازی سایت به رشد کسب‌و‌کار‌ شما کمک کند.

  • معرفی برند به مخاطبان

اولین مزیت سئو این است که باعث شناخته‌شدن برند کسب‌و‌کار شما می‌شود. آگاهی از برند، میزان آگاهی مصرف‌کنندگان از برند، محصولات و خدمات شماست. آگاهی بهتر به این معنی است که مردم کسب و کار شما را می‌شناسند و به آن باز می‌گردند. هنگامی که شخصی وب‌سایت شما را در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERP) می‌یابد، ممکن است بلافاصله خرید نکند. با این حال، هنگامی که محصولات و خدمات مرتبط را جستجو می‌کنند، شما را در اولین نتایج مشاهده خواهند کرد. این بدان معناست که آن‌ها از برند و کسب‌و‌کار شما آگاهی بیشتری خواهند داشت، حتی اگر بلافاصله تبدیل به مشتری نشوند. آگاهی از برند می‌تواند به افراد کمک کند تا ارتباط مثبتی با برند شما ایجاد کنند، که رتبه شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند مخاطبان را در طول زمان تبدیل به مشتری کنید.

  • افزایش ترافیک ارگانیک

مزیت اصلی انجام خدمات سئو افزایش ترافیک ارگانیک و هدفمند است. رتبه‌های بالاتر در صفحات نتایج جستجو بطور کلی منجر به افزایش قابل توجه ترافیک سایت شما می‌شود زیرا افراد، بیشتر روی اولین نتایج کلیک می‌کنند.

  • استراتژی بلند مدت

سئوی اصولی سایت به شما این امکان را می‌دهد که در درازمدت تمام محتوا و صفحات سایت خود را در نتایج موتور جستجو مشاهده کنید. در واقع، هنگامی که به رتبه خوبی دست یافتید، می‌توانید با تطبیق استراتژی بازاریابی خود بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک یا نمایش، حضور دائمی خود را حفظ کنید. در حالی که در مورد تبلیغات آنلاین که دیده‌شدن کسب‌و‌کار شما کاملاً به بودجه تبلیغاتی شما بستگی دارد، اینطور نیست و به محض اینکه پرداخت را متوقف کنید، تبلیغات شما ناپدید می‌شوند.

  • صرفه‌جویی در هزینه

مزیت سئو این است که معمولاً نسبت به سایر اشکال تبلیغات یا اقدامات بازاریابی در دراز مدت هزینه کمتری دارد.

  • هدف‌گذاری گسترده‌تر کلمه کلیدی

با سئو، شما توانایی هدف قرار دادن طیف وسیعی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را دارید. شما می‌توانید وب‌سایت خود را برای جستجو‌های مختلف بهینه کنید و ترافیک ارگانیک را در موضوعات مختلف جذب کنید.

  • افزایش اعتبار و اعتماد

وب‌سایت‌هایی که در بالای نتایج جستجو ظاهر می‌شوند اغلب معتبرتر و قابل اعتمادتر تلقی می‌شوند. در واقع بسیاری از کاربران اینترنت تمایلی به کلیک بر روی تبلیغات ندارند. آن‌ها بر این باورند که سایتی که برای قرار گرفتن در بالای نتایج جستجو “پرداخت” می‌کند، لزوماً نسبت به سایتی که خود را با کیفیت محتوایش متمایز کرده است، کیفیت کمتری خواهد داشت. اگر گوگل به طور طبیعی وبسایت شما را در بالای نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه‌بندی کند، این تصور را ایجاد می‌کند که سایت شما منبع معتبری از اطلاعات در مورد آن موضوع است. این امر درک برند شما را بهبود می‌بخشد، اعتماد کاربران را به سایت شما افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که کاربران بیشتر با محتوای شما درگیر شوند و تبدیل به مشتری شوند.

  • افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

یک استراتژی سئو، که به خوبی اجرا شده باشد، بطور کلی منجر به نرخ تبدیل بالاتری می‌شود. ترافیک ارگانیک اغلب هدفمندتر از ترافیک سایر منابع است. به خصوص زمانی که وب‌سایت شما با جستجو‌های متنوعی روبرو می‌شود. استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که کاربران را در مراحل مختلف جذب کنید و در طول زمان، فرصت بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مخاطب دائمی یا مشتری می‌دهد.

  • رشد سایت به صورت ۲۴ ساعته

یکی از مزایای سئو که اغلب نادیده گرفته می‌شود، این است که برای کسب‌و‌کار شما ۲۴ ساعته کار می‌کند. هنگامی که وبسایت خود را بهینه کردید، در هر زمان از شبانه روز به جذب ترافیک ارگانیک ادامه می‌دهد. این بدان معناست که حتی زمانی که شما کار نمی‌کنید، سئو کار می‌کند. در طول خواب، در تعطیلات آخر هفته، سئو همچنان کاربران را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند. مثل این است که فروشنده‌ای داشته باشید که هرگز نمی‌خوابد و دائماً برای تبلیغ کسب‌وکار شما تلاش می‌کند.

  •  یکی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی

اگر در مورد سرمایه‌گذاری در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود جدی هستید، به نفع شماست که نسبت به سئوی سایت خود اقدام کنید. همانطور که می‌بینید، سئو یک کانال بازاریابی دیجیتال قدرتمند است که مزایای زیادی را ارائه می‌دهد.

مراحل انجام خدمات سئو

آیا می‌خواهید از یک شرکت خدمات سئو برای بهبود عملکرد وبسایت خود در موتور‌های جستجو استفاده کنید اما نمی‌دانید که یک پروژه سئوی چگونه عمل می‌کند؟

ما در تیم سئو تبریز در اولین قدم یک جلسه مشاوره رایگان برای کارفرما، فراهم می‌کنیم. در این جلسه مشاوره، بسیار مهم است که نیاز‌ها و درخواست‌های خود را از خدمات سئو به طور واضح مطرح کنید، همچنین ما باید بازار شما، رقبای شما، ویژگی‌های خدمات یا محصولاتی که می‌فروشید و مخاطبان را بشناسد تا بر این اساس بتوانیم مسائل تجاری و فروش شما را دقیق درک کرده و به طور موثر اقدامات لازم را انجام دهیم.

پس برگزاری جلسه مشاوره رایگان یکی از مراحل مهم قبل از شروع سئو سایت است، چرا که تمام این اطلاعات جمع‌آوری شده در شروع همکاری به ارائه دهنده خدمات این امکان را می‌دهد تا کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت شما را هدف قرار دهد و بهترین اهرم‌ها را از نظر سئو فعال کند.

  1. آنالیز سایت: آنالیز سایت فرآیند بررسی کامل یک وب سایت است که برای درک بهتر عملکرد و بهبود آن انجام می‌شود. خدمات آنالیز سئو در سئو تبریز شامل تجزیه و تحلیل رقبا، بررسی داده‌های سرچ کنسول، بررسی محتوا و تجزیه و تحلیل بک لینک است که به تیم ما کمک می‌کند، هر گونه مسائل فنی، ساختار وبسایت و تجربه کاربری را شناسایی کرده و همچنین راهکار‌های ارزشمندی را برای بهینه‌سازی محتوا ارائه دهیم.
  2. تدوین استراتژی: یکی دیگر از مراحل ضروری، تعیین اهداف و ترسیم یک استراتژی برای پروسه سئو است. هر استراتژی سئو منحصربه فرد است، زیرا بر اساس نتایج آنالیز سایت است و برای پاسخگویی به مخاطبان خاص یک کسب و کار برنامه‌ریزی شده است.
  3. تنظیم قرارداد: مرحله بعدی، تنظیم قرارداد است. قرارداد سئو سندی است که تمام جزئیات کار بهینه‌سازی سایت و هزینه آن را نشان می‌دهد و صرفاً توافقی است بین شرکت و کافرما، در مورد کاری که باید انجام شود. هدف از قرارداد این است که کارفرما از نتیجه کار خود اطمینان داشته باشد و همچنین شرکت هزینه توافق شده را دریافت کند.
  4. تحقیق کلمه کلیدی: گام بعدی در مراحل انجام خدمات سئو تحقیق کلمه کلیدی است. این مرحله در هر پروژه سئو ضروری بوده و یکی از شروط موفقیت پروژه است. تحقیق کلمه کلیدی شامل یافتن، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی کلمات کلیدی‌ای است که پتانسیل جذب مخاطبان هدف شما را به صفحات وب شما دارند، می‌باشد. به عبارتی دیگر، برخی از کلمات کلیدی یا عبارات بیشتر از سایرین جستجو می‌شوند که تیم سئو با استفاده از ابزار‌های مختلف، رایگان یا پولی، از جمله Google Adwords و Keyword Discovery کلمات کلیدی مورد استفاده برای جذب ترافیک به وب‌سایت را جست‌و‌جو می‌کند. در واقع، سئو با هدف جذب بازدیدکنندگان علاقه‌مند به محصولات یا خدمات شما انجام می‌شود و نه هر کاربر اینترنتی. بنابراین با تحقیق کلمه کلیدی، کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو و همچنین کلمات کلیدی طولانی را شناسایی کرده و آن‌ها را در موضوعات اصلی سازماندهی می‌کند.
  5. کیورد تارگتینگ: کلمه کلیدی هدف عبارتی است که یک وب سایت متوجه می‌شود که بازدیدکنندگان یا مشتریان بالقوه ممکن است هنگام استفاده از موتور جستجو و جستجوی خدماتی که یک وب سایت خاص ارائه می‌دهد، از آن استفاده کنند. کارشناسان سئو برای یافتن بهترین کلمات کلیدی کوتاه و رقابتی تلاش می‌کنند تا بیشترین ارزش را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان بیاورند و یک استراتژی برای شروع رتبه‌بندی برای آن کلمات کلیدی ایجاد کنند.
  6. سئو داخلی: سئوی داخلی یکی از حیاتی‌ترین مراحل در فرایند سئو است که اساساً بر اساس فعالیت‌ها و محتوای داخل صفحه سایت است. این فرآیند بهینه‌سازی صفحات وبسایت شما برای بهبود رتبه‌بندی موتور‌های جستجو و تجربه کاربری آن است. سئو داخلی شامل حجم زیادی از کار از جمله ایجاد محتوا، بهینه‌سازی محتوای موجود، افزایش پیوند داخلی می‌باشد که توسط تیم متخصص سئو انجام می‌شود.
  7. سئو تکنیکال: سئو تکنیکال یا همان سئوی فنی با پیکربندی‌هایی که می‌توانند در وبسایت و سرور پیاده‌سازی شوند، تعریف می‌شود. به عنوان مثال عناصر صفحه، پاسخ‌های هدر HTTP، نقشه‌های سایت XML، تغییر مسیر‌ها، داده‌های متا و غیره. کار فنی سئو تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر موتور‌های جستجو، نمایه‌سازی و در نهایت رتبه‌بندی دارد. به این ترتیب، سئوی فنی شامل آنالیز رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، توسعه پروفایل بک لینک نمی‌شود. سئو تکنیکال نیز همانند مراحل دیگر سئو نیاز به تخصص و مهارت دارد که یک شرکت خدمات سئو باید بتواند تمام این مراحل را به درستی اجرا کند.
  8. سئوی خارجی: مرحله بعدی در مراحل انجام خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت، سئو خارجی است. هدف سئو خارجی افزایش اعتبار، ارتباط و اعتماد سایت شما است. یکی از اقدامات مهم و اصلی در سئو خارجی استفاده از بک‌لینک‌ها یا پیوندهاست. پیوند‌ها به الگوریتم‌های جستجو کمک می‌کنند محتوای شما را ارزشمند تشخیص دهند و دید بیشتری را برای وبسایت شما تضمین کنند. کسب بک‌لینک‌های باکیفیت از سایت‌های معتبر برای جایگاه وبسایت شما به عنوان یک وب سایت معتبر ضروری است و به رتبه‌های بالاتر تبدیل می‌شود.
  9. ارائه گزارش عملکرد: در جریان نگه‌داشتن مشتریان خود در مورد آنچه در پروژه می‌گذرد، کلید داشتن یک همکاری مفید است. یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای برای جلب رضایت و اطمینان کارفرما، هر ماه گزارش‌هایی از کار‌های انجام شده ارائه می‌کند.

انواع روش‌های سئو سایت

موضوع مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید و ممکن است در متن قرارداد به آن اشاره نشده باشد، روش‌های انجام سئو است. در حالت کلی روش‌های سئو به سه دسته تقسیم می‌شوند که هر تیم سئو کار بر اساس اصول و تکنیک آن روش‌ها، سایت شما را بهینه می‌کند. انواع روش‌های سئو سایت عبارتند از:

  1. سئوی کلاه سفید: سئوی کلاه سفید در مورد احترام به تمام قوانین گوگل است تا سایت به طور طبیعی به رتبه‌های برتر برسد و هرگز جریمه نشود. این روش بهترین روش سئو سایت و مطابق قوانین گوگل است که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به دلیل حفظ اعتبار خود معمولاً از این روش استفاده می‌کنند.
  2. سئو کلاه سیاه: سئو کلاه سیاه یعنی سئوکاری که سعی می‌کند صفحات شما را در حالی که مطابق با معیار‌های گوگل نیستند، به عنوان محتوای جالب معرفی کند. یا اینکه قوانین گوگل را نادیده بگیرد یا به اصطلاح قوانین را دور بزند و یک شبه در بالای صفحه اول نتایج قرار بگیرید. سئو کلاه سیاه در بعضی موارد مؤثر است زیرا سعی می‌کند از تمام تاکتیک‌های ربات برای بالا رفتن در نتایج (SERP) استفاده کند یا آن‌ها را دور بزند. اما استفاده بی‌رویه و شناسایی توسط گوگل، نتیجه آن رد صلاحیت شدن سایت و ارسال مجدد آن به صفحات آخر نتایج و حتی بسته‌شدن سایت است. به همین دلیل است که یک شرکت خدمات سئو سایت حرفه‌ای، از این روش برای سئو سایت استفاده نمی‌کند.
  3. سئوی کلاه خاکستری: وب جایی نیست که همه چیز سیاه یا سفید باشد، بلکه در سایه‌های خاکستری نیز می‌تواند باشد. بنابراین نکته مهم این است که بدانید چگونه بین شیوه‌های خوب مورد حمایت گوگل در سمت کلاه سفید حرکت کنید و به خودتان اجازه دهید هر از گاهی از روش‌های کلاه سیاه برای بهینه‌سازی سریع محتوا استفاده کنید. اما این کار به صورت تصادفی انجام نمی‌شود. به این معنا که مرز بین این دو، گاهی اوقات یک پرتگاه است و برای سنجش خطرات باید متخصص باشید و این کار را به یک شرکت خدمات تخصصی سئو بسپارید.

سئو سایت و رسیدن به رتبه‌های برتر چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک سایت در گوگل رتبه‌بندی شود، به عوامل زیادی از جمله کیفیت محتوا، بک لینک‌ها و ساختار فنی بستگی دارد. نتایج جستجوی رتبه یک، از نتایج جستجوی رتبه دو، ترافیک بسیار بیشتری دریافت می‌کند. به طور کلی، ۳۳ درصد از کلیک‌ها به نتیجه بالا و ۱۵ درصد از کلیک‌ها به نتیجه دوم ‌می‌روند. به عبارت دیگر، افزایش رتبه شما و رسیدن به جایگاه اول نتایج گوگل، می‌تواند ترافیک ارگانیک شما را برای رتبه‌بندی آن کلمه کلیدی دو برابر کند. مشکل اینجاست که زمان کسب رتبه در جایگاه یک در گوگل، ممکن است سال‌ها طول بکشد. ایجاد توانایی لازم برای رسیدن به رتبه یک و پیشی گرفتن از رقبای برتر شما که در حال حاضر در رتبه یک نشسته‌اند، زمان می‌برد.

چه سایت‌هایی به سئو نیاز دارند؟

سایت‌هایی که با اهداف تجاری راه‌اندازی شده‌اند و برای رشد کسب‌و‌کار خود و افزایش فروش آنلاین، نیاز به سئوی سایت دارند تا سایت آن‌ها دیده شود. از جمله ویژگی‌های سایتی که به سئو سایت نیاز دارد عبارتند از:

  • سایت‌های تجارت الکترونیکی که بر فروش از طریق سایت خود تمرکز می‌کنند باید تا حد امکان توسط افراد بیشتری دیده شوند. آن‌ها نه تنها با دیگر فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، بلکه فروشگاه‌های بزرگ سنتی نیز رقابت می‌کنند.
  • وب سایت‌های جدید و حتی برخی از وب سایت‌های تاسیس شده است که هنوز در وب چندان قابل مشاهده نیستند. بسیاری از اوقات چیزی که در این نوع کسب‌و‌کار‌ها وجود دارد، این است که بسیاری از آن‌ها محتوای زیادی در سایت خود ندارند، متنی که دارند متناسب با آنچه بازدیدکنندگان هنگام جستجو به دنبال آن هستند، یا حتی به عنوان یک سایت معتبر، تنظیم نشده است.
  • به طور کلی، هر چه یک وب سایت از نظر چیزی (یعنی آنچه که در تلاش است به مردم بفروشد) که ارائه می‌دهد جایگاه بیشتری داشته باشد، به سئو بیشتری نیاز دارند. این گونه سایت‌ها بسیار هدفمند بوده و در یک بازار رقابتی قرار دارند.
  • سایت‌هایی که ترافیک زیادی از موتور‌های جستجو دارند، بیشترین نیاز را به سئو دارند، زیرا در حال حاضر اعتماد زیادی به آنچه ارائه می‌دهید وجود دارد.

هزینه خدمات سئو

از آنجایی که بهینه‌سازی سئو جزء ضروری وب سایت کسب و کار شما است، ‌ایده خوبی است که درک درستی از نحوه تعیین قیمت خدمات سئو داشته باشید. هزینه سئو سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه مقاله به بررسی این موارد مهم می‌پردازیم.

  • تعداد صفحات

تعداد صفحات جدید ایجاد شده و بهینه شده مستقیماً بر میزان هزینه خدمات سئو تأثیر می‌گذارد. اینکه هر صفحه در وب سایت شما رتبه بالایی برای یک عبارت کلیدی داشته باشد، به زمان و تخصص نیاز دارد. ضروری است که داده‌ها و محتوای هر صفحه به درستی تراز شوند تا الگوریتم‌های گوگل، صفحه شما را به عنوان صفحه‌ای ارزشمند علامت‌گذاری کنند. در عین حال، اطمینان از مفید بودن و جذاب بودن محتوای صفحه شما برای خوانندگان ضروری است. انجام دادن این دو کار در هر صفحه موجود یا تازه ایجاد شده باعث افزایش قیمت خدمات سئو می‌شود.

  • زمان

مدت زمان صرف شده برای بهینه‌سازی یا ایجاد صفحات برای عملکرد خوب مستقیماً بر هزینه خدمات سئو تأثیر می‌گذارد. البته، همه شرکت‌های خدمات سئو در گزینه‌های قیمت‌گذاری خود به طور یکسان عمل نمی‌کنند، اما در هر صورت زمان همچنان یک عامل است. ممکن است بخواهید برای بهینه‌سازی صفحات خود تنها برای تعداد ساعت مشخصی، هزینه کنید ولی با سئوی سایت تنها در یک زمان محدود، ممکن است رتبه شما در جایی که می‌خواهید حفظ نشود.

برای داشتن نتایج موفق، خدمات سئو را به طور کامل از شرکت سئو بخواهید تا به طور مستمر بر روی صفحات شما کار کند، محتوا را بهینه کند، داده‌ها را هم تراز کند، تا شما به اطمینان برسید که در حال شکست دادن رقبا هستید.
با اعتماد به یک شرکت سئوی معتبر آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. هر چه زمان بیشتری برای بهینه‌سازی وب سایت خود صرف کنید و توجه بیشتری به کسب رتبه‌های بالا داشته باشید، بازگشت سرمایه شما بیشتر خواهد بود.

  • بک لینک

الگوریتم‌های گوگل همیشه در حال به روزرسانی هستند، اما کسب بک لینک هنوز هم بسیار مهم است، زیرا این عاملی است که موتور‌های جستجو برای تعیین رتبه‌بندی صفحات برای جست و جو‌های خاص از آن استفاده می‌کنند. هرچه کیفیت بک لینک‌هایی که به وب سایت شما اشاره می‌کنند بالاتر باشد، سایت شما می‌تواند رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی مرتبط داشته باشد.  زیرا بک‌لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهند که وبسایت شما مرتبط با عبارت جستجو شده است و در نتیجه سایت شما جایگاه بالاتری را در رتبه‌بندی کسب خواهد کرد. برای رسیدن به جایگاه برتر در رتبه‌بندی گوگل، باید تعداد زیادی لینک ارگانیک عالی به سایت خود داشته باشید. از طرفی هرچه کسب‌و‌کار شما رقابتی‌تر باشد، برای ایجاد بک‌لینک به تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز است.

  • وضعیت فنی فعلی سایت شما

اگر راه درازی را در پیش دارید تا وب سایت خود را در رتبه‌بندی بالا قرار دهید، این امر هزینه خدمات سئو را برای شما افزایش می‌دهد. اقدامات و اصولی که سال‌ها پیش برای رتبه‌بندی کار می‌کرد، امکان دارد امروز در سئوی سایت تاثیری نداشته باشد، زیرا الگوریتم گوگل، دائما در حال بروزرسانی است. در برخی موارد، اگر سئوی سایت شما سال‌ها پیش به درستی انجام شده باشد و فقط نیاز به تنظیم دقیق و به روزرسانی داشته باشد، یا اگر به جای صرف زمان برای بازسازی و به روزرسانی سایت فعلی خود، از ابتدا با یک وب سایت کاملاً جدید شروع کنید، ممکن است هزینه خدمات سئو شما کمتر باشد.

  • رتبه‌بندی فعلی

از هر کجا که، از نظر رتبه‌بندی ارگانیک خود، شروع کنید، تأثیر مستقیمی بر هزینه خدمات سئو دارد زیرا ممکن است حفظ موقعیت سایت، آسان‌تر از دستیابی به آن موقعیت باشد. همچنین ممکن است برای دستیابی به رتبه‌بندی، به کلمات کلیدی طولانی‌تر یا کلید واژه‌های خاص با رقابت کمتر نیاز باشد. که تمامی این موارد نیز در تعیین هزینه خدمات سئو تأثیر می‌گذارند.

  • هدف‌گذاری جغرافیایی

اینکه کسب و کار شما از نظر جغرافیایی کجاست و با چه تعداد کسب و کار محلی رقابت می‌کند، بر میزان هزینه سئو تأثیر دارد. اگر کسب و کار شما چندین مکان دارد، صفحات بیشتری برای استناد خواهید داشت، یکی برای هر مکان، که به معنای کار بیشتر روی بهینه‌سازی سئوی محلی شماست. به بیان ساده، هرچه مکان‌های بیشتری داشته باشید، در صفحات بیشتری باید روی تبلیغ کار کنید، که هزینه بیشتری دارد.

  • انجام سئوی داخلی

سئوی داخلی شامل بهینه‌سازی عناصر مختلف در وب سایت شما، از جمله برچسب‌های عنوان، توضیحات متا، عنوان‌ها و محتوا است. این فرآیند تضمین می‌کند که موتور‌های جستجو زمینه صفحات وب شما را درک می‌کنند و منجر به بهبود رتبه‌بندی می‌شود. سطح بهینه‌سازی مورد نیاز و اندازه وب سایت شما می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد.

  • تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی

اساس یک استراتژی موفق سئو، شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مشتریان بالقوه برای جستجوی محصولات یا خدمات در صنعت شما استفاده می‌کنند. تحقیق کلمات کلیدی به ابزار و تخصص نیاز دارد تا مرتبط‌ترین و با کارایی‌ترین کلمات کلیدی را مشخص کند که این موضوع نیز می‌تواند بر هزینه کلی تأثیر بگذارد.

  • ایجاد محتوا

محتوا ستون فقرات سئو است. محتوای با کیفیت، ارزشمند و جالب، کاربران را جذب می‌کند و از وب سایت‌های معتبر بک لینک کسب می‌کند. هزینه تولید محتوا ممکن است بر اساس حجم محتوای مورد نیاز و پیچیدگی آن متفاوت باشد.

  • سئو فنی

سئوی فنی بر جنبه‌های فنی وب سایت شما مانند سرعت سایت، سازگاری با موبایل، خزیدن و فهرست‌پذیری تمرکز دارد. پرداختن به مسائل فنی نیاز به تخصص و زمان دارد که می‌تواند بر بودجه کلی سئو تأثیر بگذارد.

  • سئوی محلی

برای کسب و کار‌هایی که مشتریان محلی را هدف قرار می‌دهند، سئوی محلی حیاتی است. این شامل بهینه‌سازی حضور آنلاین شما برای نمایش در جستجو‌های محلی است. هزینه‌های سئوی محلی می‌تواند بر اساس رقابت در منطقه شما متفاوت باشد.

  • سطح رقابت

سطح رقابت در صنعت شما و کلمات کلیدی هدف مستقیماً بر هزینه‌های سئو تأثیر می‌گذارد. صنایع بسیار رقابتی ممکن است به منابع و زمان بیشتری برای رتبه‌بندی خوب نیاز داشته باشند.

ویژگی یک شرکت خدمات سئو

اگر تا به حال با یک آژانس سئو کار نکرده‌اید، طبیعی است که نمی‌دانید از کجا شروع کنید. به همین دلیل در این قسمت از مقاله ویژگی‌های یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای را بررسی می‌کنیم تا در انتخاب شرکت خدمات سئو برای سئوی سایت خود به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. برنامه مشخصی دارند: همانطور که گفته شد، مراحل و اصول زیادی وجود دارد که هنگام سئوی یک سایت باید مورد توجه قرار گیرد بنابراین سئوسایت به صورت بداهه و بدون برنامه‌ریزی تقریباً غیرقابل انجام است. پس زمانی که یک شرکت خدمات سئو، برنامه کاری خود را به شما نشان می‌دهد، نشانگر این است که تخصص کافی در این زمینه دارد و کار خود را با برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌دهد.
  1. مجموعه‌ای متشکل از افراد متخصص دارد: یک تیم سئو شامل توسعه‌دهندگان وب، کپی رایتر‌ها، طراحان گرافیک، کارشناسان UX/UI، تکنسین‌های سئو، استراتژیست‌های محتوا، تحلیلگران داده، مشاوران، هماهنگ‌کنندگان، کارشناسان تبلیغات است که همگی در کنار هم برای بهینه‌سازی سایت شما تلاش می‌کنند. پس یک آژانس خدمات سئو سایت حرفه‌ای مجموعه‌ای از تمام متخصصان لازم برای انجام سئوی سایت می‌باشد.
  1. سوابق کاری موفق دارد: ارائه استراتژی‌های سئو و بازاریابی خوب، اجرای آن‌ها و به دست آوردن نتایج بسیار دشوار است. این کاری است که زمان می‌برد و مستلزم دانستن چگونگی سازگاری و غلبه بر رویداد‌های پیش‌بینی نشده است. بنابراین، یک آژانس سئو که با مشتریان مهمی کار کرده و سئوی سایت آن‌ها را به درستی انجام داده و این کار‌های مهم را در سوابق خود ثبت کرده، یک آژانسی است که می‌توان به آن اطمینان کرد.
  1. بازار هدف شما را می‌شناسند: سئو همیشه در جهت نیاز‌های مصرف‌کننده است. برای انجام این کار، تیم سئو باید بداند چه اهداف جستجویی دارید، چه می‌دانید و چه چیزی نمی‌دانید، چه علایقی دارید، از چه چیزی می‌ترسید، چه ایراد‌هایی هنگام خرید محصول یا خدمات دارید و بسیاری موارد دیگر. شرکت سئو از این طریق می‌تواند محتوای یک صفحه وب را کاملاً با مخاطب هدف هماهنگ کرده و از قدرت تبدیل آن به مشتری به طور کامل استفاده کند.
  1. انواع مختلفی از سئو را انجام می‌دهند: سئو چندین زیرگروه دارد مانند سئوی محلی، سئوی بین‌المللی، سئوی موبایل و سئو صوتی. اگرچه هدف همه آن‌ها یک چیز است (موقعیت صفحات وب در موتور‌های جستجو)، اما هر کدام به اقدامات خاصی نیاز دارند.
  1. غیر از سئو کار‌های دیگری انجام می‌دهند: SEO موضوع پیچیده‌ای است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال فقط می‌تواند در آن تخصص داشته باشد. ولی یک آژانس سئو که خدمات تبلیغات برنامه‌ای، تبلیغات گوگل و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را نیز ارائه می‌دهد، می‌تواند ‌ایده خوبی باشد. شاید در این لحظه به آن فکر نکرده باشید و فکر می‌کنید سئو کافی است. با این حال، سئو یک استراتژی بازاریابی عالی در میان مدت و بلند مدت است و به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود که آن را با سایر استراتژی‌هایی که نتایج فوری‌تری ارائه می‌دهند، مانند تبلیغات پولی، ترکیب کنید.
  1. گزارش آنالیز سایت را ارائه می‌دهند: بسیاری از شرکت‌های سئو تجزیه و تحلیل سایت را در جلسه مشاوره رایگان انجام می‌دهند و اگر این کار را نکردند، می‌توانید خودتان درخواست تحلیل سایت را نمایید. داشتن گزارشی از این سبک به شما این امکان را می‌دهد که کمی بیشتر در مورد شرکت خدمات سئو، اخلاق کاری آن‌ها و اینکه تا چه حد می‌توانند به شما کمک کنند، بدانید.

 

خدمات بازاریابی سئو چالش برانگیز هستند و نیاز به توجه و صبر دارند. مطالعات و تحلیل‌های زیادی در مورد رفتار آنلاین رقبا و مشتریان وجود دارد. بسیار مهم است که بدانید کاربران شما چه کلمات کلیدی را ترجیح می‌دهند. تیم مجرب ما لیستی از کلمات کلیدی را شناسایی می‌کنند. پس از آن، آن‌ها صفحه به صفحه هر یک از صفحات وب سایت شما را بهینه می‌کنند. نکته قابل توجه این است که بعد از شش ماه شما شروع به دیدن نتایج خواهید کرد. انجام خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت به درستی باعث رشد ارگانیک می‌شود، اما زمان می‌برد.سئو ثنا تبریز با بهره‌گیری از افراد متخصص و با تجربه در زمینه سئو آماده همکاری با شما عزیزان است. اگر می‌خواهید یک نتیجه عالی را با انجام خدمات سئو سایت تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید